Vážení,

vítáme Vás na internetových stránkách Městského rezervačního systému „eVstupenka“, jehož prostřednictvím si můžete on-line rezervovat, objednat nebo přímo zakoupit vstupenky na kulturní a společenské akce z nabídky tohoto rezervačního systému.

V této sekci „Jak nakupovat“ naleznete všechny potřebné informace, jakým způsobem je možné vstupenky prostřednictvím portálu „eVstupenka“ on-line rezervovat, objednávat nebo přímo nakupovat.


OBSAH:

VYHLEDÁVÁNÍ AKCÍ
 
MOŽNOSTI REZERVACE VSTUPENEK
  • Informace k jednotlivým způsobům úhrady rezervovaných vstupenek
  • Informace k jednotlivým způsobům doručení rezervovaných vstupenek
 
MOŽNOSTI NÁKUPU VSTUPENEK
  • Informace k platbě bankovní kartou online
  • Informace k jednotlivým způsobům doručení zakoupených vstupenek

 

REGISTRACE
  • Zapomenuté heslo

 

POSTUP PŘI VÝBĚRU VSTUPENEK
 
MŮJ ÚČET 
  • Vytištění eVstupenky

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
REKLAMAČNÍ ŘÁD
 

 

VYHLEDÁVÁNÍ AKCÍ

Na úvodní stránce portálu se vždy zobrazuje aktuální nabídka, která Vás upozorňuje na zajímavé akce. Akce podle druhu, můžete vyhledávat přes navigaci Divadlo, Kino, Hudba, Festival, Sport, Děti a Ostatní. Akce můžete také vyhledávat dle pořadatele akce a dle místa, kde se daná akce koná. Dále lze akce vyhledávat nejen pomocí fulltextového a pokročilého vyhledávání, ale také označením konkrétního dne v kalendáři.

Kliknutím na termín Vámi vybrané akce se zobrazí sál, ze kterého je možné vybírat vstupenky do Vašeho virtuálního košíku.



MOŽNOSTI REZERVACE VSTUPENEK

V této sekci naleznete seznam všech typů rezervací, které Městský rezervační systém „eVstupenka“ pro internetové uživatele portálu nabízí.



UPOZORNĚNÍ:

Pořadatel akce nemusí podporovat všechny níže uvedené typy rezervací.

Každý typ rezervace má pořadatelem individuálně nastaven limit, do kdy je možné vstupenky tímto způsobem prostřednictvím portálu „eVstupenka“ rezervovat.

Povolené typy rezervací s uvedeným způsobem úhrady a vyzvednutím / doručením vstupenek jsou vždy uvedeny v košíku, který se zobrazí po vybrání počtu vstupenek v akci.

Pokud je u dané akce překročen nastavený limit všech typů rezervací, zobrazí se v sále akce informace o tom, že vstupenky již není možné rezervovat. V tomto případě již nebude možné vložit do virtuálního košíku další místa. Pokud je u dané akce překročen limit všech typů rezervací, zobrazí se v sále akce informace o tom, že vstupenky již není možné rezervovat. V tomto případě již nebudete moci vložit místa, o které byste měli zájem, do virtuálního košíku.

Po dokončení rezervace vstupenek se na obrazovce vždy zobrazí číslo a jméno rezervace, dále pak platnost rezervace a informace týkající se doručení vstupenek. Rezervované vstupenky je nutné uhradit do data platnosti rezervace a to dle Vámi vybraného způsobu platby (na pokladně předprodeje, bankovním převodem). Při doručení vstupenek poštou může být k ceně vstupenek připočítán manipulační poplatek za poštovné a balné. Tento poplatek se zobrazí po výběru vstupenek dle zvoleného typu rezervace a způsobu doručení vstupenek.

V případě, kdy si rezervujete vstupenky s osobním odběrem a v průběhu termínu, do kdy je vstupenka rezervována změníte způsob úhrady na platba kartou je nutné operaci provést do 30 minut od této změny. V případě, že vám z jakéhokoliv důvodu je platba platební bránou zamítnuta, vstupenka je tz. ochranné lhůtě systémem rezervována 60 minut od změny způsobu úhrady a poté opět puštěna zpět do prodeje!

POZOR! V případě opakovaných nevyzvednutých či zákazníkem stornovaných rezervací na jedno a totéž představení (více než 3), nebude již 4 rezervace umožněna! 

TYPY REZERVACÍ A JEJICH LIMITY:

  • Pokladna předprodeje – osobní vyzvednutí vstupenek
    Vstupenky je možné rezervovat většinou do 6 kalendářních dnů před termínem akce, platnost rezervace je rozdílná dle jednotlivých akcí.
  • Platba bankovním převodem v ČR – doručení vstupenek poštou po ČR - Cenné psaní
    Vstupenky je možné rezervovat do 14 kalendářních dnů před konáním akce.
  • Platba bankovním převodem v ČR – eVstupenka
    Vstupenky je možné rezervovat do 8 kalendářních dnů před konáním akce.



INFORMACE K JEDNOTLIVÝM ZPŮSOBŮM ÚHRADY REZERVOVANÝCH VSTUPENEK

UPOZORNĚNÍ:

Platba převodem

V závěrečném kroku rezervace se zobrazí informace k platbě – číslo účtu pro platbu za rezervaci a variabilní symbol.

Částka za rezervované vstupenky a manipulační poplatek (v případě zaslání vstupenek poštou na Vaši adresu) musí být přičtena na účet uvedený v závěrečném kroku rezervace do data platnosti rezervace. Po tomto datu bude neuhrazená rezervace automaticky zrušena. Doporučujeme platbu bankovním převodem provést ihned po rezervaci vstupenek.

Platby párujeme v pracovních dnech jednou za 24 hodin. V případě připsání platby na účet, je platba spárována nejpozději do půlnoci druhého dne ode dne připsání platby na účet.

Pokladna předprodeje

Při tomto způsobu rezervace vstupenky zaplatíte při jejich vyzvednutí na některém z prodejních míst rezervačního systému eVstupenka, dle aktuálně zobrazeného seznamu.

Platba bankovním převodem v ČR

Tento typ úhrady rezervovaných vstupenek je možný pouze, pokud budete úhradu za vstupenky provádět prostřednictvím bank na území České republiky.



INFORMACE K JEDNOTLIVÝM ZPŮSOBŮM DORUČENÍ REZERVOVANÝCH VSTUPENEK

Osobní vyzvednutí vstupenek

V závěrečném kroku rezervace se zobrazí seznam prodejních míst, kde můžete rezervované vstupenky vyzvednout a zaplatit.

Doručení vstupenek poštou po ČR - Cenné psaní

Po přičtení částky za rezervované vstupenky a manipulační poplatek na účet uvedený v posledním kroku rezervace budou vstupenky odeslány na adresu uvedenou v rezervaci. Tento typ doručení můžete použít pro doručení vstupenek na adresu v rámci České republiky. Manipulační poplatek za doručení vstupenek na Vaši adresu činí 100 Kč.

eVstupenka

Pokud si zvolíte tento způsob doručení rezervovaných vstupenek, budete moci si po přičtení částky za vstupenky na účet uvedený v posledním kroku rezervace vytisknout vstupenky na své tiskárně. eVstupenky vytisknete z "MŮJ ÚČET" po Vašem přihlášení na tento portál. K vytištění eVstupenky je nutný program umožňující tisk dokumentu ve formátu PDF (např. Adobe Acrobat Reader). Poplatek za tento způsob doručení vstupenky činí 20 Kč.

UPOZORNĚNÍ: Pořadatel ani prodejce neodpovídá za žádné obtíže způsobené neoprávněným zkopírováním této eVstupenky. eVstupenku je nutné uchovávat proti zneužití na bezpečném místě. Vstup na akci bude umožněn pouze na základě té eVstupenky, která projde kontrolním zařízením jako první. Při opětovném předložení eVstupenky nebo předložení její kopie nebude vstup na akci umožněn bez ohledu na to, kdo eVstupenku předloží.

 

 

MOŽNOSTI NÁKUPU VSTUPENEK

V této sekci naleznete seznam všech typů nákupu vstupenek, které Městský rezervační systém „eVstupenka“ pro internetové uživatele portálu umožňuje.

UPOZORNĚNÍ: Pořadatel akce nemusí podporovat všechny uvedené typy nákupu vstupenek.

Každý typ nákupu vstupenek má pořadatelem individuálně nastaven limit, do kdy je možné vstupenky tímto způsobem na rezervačním portále nakupovat.

Povolené typy nákupu vstupenek s uvedeným způsobem vyzvednutím/ doručením vstupenek je vždy uveden přímo v sále vybrané akce společně s povolenými typy rezervací a objednávek.

Pokud je u dané akce překročen limit všech typů nákupu vstupenek, zobrazí se v sále akce informace o tom, že vstupenky již není možné rezervovat. V tomto případě již nebude možné vložit do virtuálního košíku další místa.

Po dokončení výběru vstupenek budete vyzváni k úhradě vstupenek.

Při doručení vstupenek poštou může být k ceně vstupenek připočítán manipulační poplatek za poštovné a balné. Tento poplatek se zobrazí při výběru vstupenek v sále dle zvoleného typu nákupu a doručení vstupenek.

 

TYPY NÁKUPU VSTUPENEK:

  • Platba platební kartou online – doručení vstupenek poštou po ČR - Cenné psaní
    Vstupenky je možné zakoupit do 10 kalendářních dnů před konáním akce.
  • Platba platební kartou online – eVstupenka
    Vstupenky je možné zakoupit do 1 kalendářního dne před konáním akce.

 

INFORMACE K PLATBĚ BANKOVNÍ KARTOU ONLINE

Platba bankovní kartou online probíhá na základě platební brány na osvědčeném systému Pay MUZO. Bližší informace zde. Tato brána umožňuje přijímat bankovní karty VISAVISA ElectronMasterCard a Maestro při on-line transakcích postavených na standardu nazvaném 3-D Secure pro jedinečnou identifikaci všech stran zapojených do transakce. Hlavní výhodou platební brány je výrazné zvýšení bezpečnosti transakcí z hlediska všech zapojených stran - držitele karty, obchodníka, vydavatelské banky a zúčtující banky.

Jak platit vybrané vstupenky prostřednictvím platební karty on-line

Po výběru vstupenek budete vyzváni k úhradě vstupenek prostřednictvím tlačítka ZAPLATIT. Po kliknutí na toto tlačítko Vás systém přesměruje do systému Pay MUZO, kde budete vyzváni k zadání údajů o Vaší kartě, kterou budete vstupenky hradit (číslo a platnost karty, kontrolní kód – CVC 2,CVV2). Na této obrazovce uvidíte jméno obchodníka, kterému částku za vstupenky hradíte, částku za Vámi vybrané vstupenky a číslo objednávky.

Pokud využíváte zabezpečenou kartu v 3-D Security System, budete na následující stránce vyzváni k zadání hesla pro autorizaci platby po internetu.

Jestliže bude platba kartou v systému Pay MUZO úspěšná, bude Vaší objednávce přiděleno identifikační číslo a automaticky budete přesměrováni zpět na rezervační portál, kde budete informováni o kladném výsledku. Následně budete mít možnost si vytisknout přehled vstupenek uhrazených bankovní kartou.

Pokud bude úhrada vstupenek neúspěšná, budete také automaticky přesměrováni zpět do rezervačního portálu, kde se zobrazí výsledek platby. Vámi vybrané vstupenky budou uvolněny z virtuálního košíku zpět do prodeje.

K nepotvrzení autorizace platby může dojít z následujících důvodů:

  • omylem vyplněny špatné údaje o platební kartě,
  • v době platby nebyla na účtu zákazníka dostatečná hotovost k provedení platby,
  • platební karta nemá povolené použití pro transakce na internetu. V tomto případě je nezbytné obrátit se přímo na vydavatele karty - Vaši banku,
  • technický problém nebo jiný problém s kartou - expirace, překročen limit, technický problém v autorizačním centru apod.,



INFORMACE K JEDNOTLIVÝM ZPŮSOBŮM DORUČENÍ ZAKOUPENÝCH VSTUPENEK

  • Doručení vstupenek poštou po ČR - Cenné psaní
    Tento typ doručení můžete použít pro doručení vstupenek na adresu v rámci České republiky. Manipulační poplatek za doručení vstupenek na Vaši adresu činí 100 Kč.
  • eVstupenka
    Pokud si zvolíte tento způsob doručení rezervovaných vstupenek, budete moci si po úspěšné úhradě vytisknout vstupenky na své tiskárně a to přes "MŮJ ÚČET". K vytištění eVstupenky je nutný program umožňující tisk dokumentu ve formátu PDF (např. Adobe Acrobat Reader). Manipulační poplatek za tento způsob doručení vstupenky činí 20 Kč. V případě nákupu tohoto typu vstupenky zvolíte způsob platby "převodem", bude Vám odečtena sleva 20 Kč.

UPOZORNĚNÍ: Pořadatel ani prodejce neodpovídá za žádné obtíže způsobené neoprávněným použitím či zkopírováním eVstupenky.

eVstupenku je nutné uchovávat proti zneužití na bezpečném místě. Vstup na akci bude umožněn pouze na základě té eVstupenky, která projde kontrolním zařízením jako první. Při opětovném předložení eVstupenky nebo předložení její kopie nebude vstup na akci umožněn bez ohledu na to, kdo eVstupenku předloží.



REGISTRACE

Registrace na rezervačním portálu je nepovinná v případě, že máte zájem o rezervaci vstupenek s následnou platbou na pokladně předprodeje (typ rezervace Pokladna předprodeje – osobní vyzvednutí vstupenek).

U všech dalších typů rezervací, objednávek a nákupu vstupenek je registrace povinná. Pokud registraci neprovedete před výběrem akce a vložením vstupenek do virtuálního košíku, budete k ní vyzváni během rezervace /objednávky /nákupu.

Výhodou registrace na rezervačním portále je následný přístup k rezervacím /objednávkám uživatele, které vytvořil prostřednictvím tohoto rezervačního portálu nebo které prostřednictvím tohoto rezervačního portálu zakoupil platební kartou on-line. Přehled rezervací, objednávek a zakoupených vstupenek zobrazíte přes MŮJ ÚČET.

Součástí registrace je i možnost zaškrtnutí volby "Souhlasím se zasíláním aktualit emailem". Zde máte možnost vybrat si organizace a typy akcí, o kterých si přejete být pravidelně každý týden informováni. Takto Vám neunikne žádná premiéra a budete včas vědět o všech aktualitách nebo případných změnách, které mohou v programu nastat.


Postup při registraci:

  • Klikněte na záložku MŮJ ÚČET a následně na "Registrujte se"
  • Vyplňte všechny povinné údaje
  • Pokud chcete být informováni o všech novinkách rezervačního systému, zaškrtněte „Souhlasím se zasíláním aktualit emailem“. Následně se Vám rozbalí nabídka organizací a typy akcí. Automaticky je nastaven výběr celé nabídky. Jestliže nechcete být o akcích některé ze zobrazených organizací nebo typů akcí informováni, stačí daný parametr odškrtnout.
  • Potvrďte registraci kliknutím na tlačítko Registrovat
  • Při každém dalším nákupu nebo rezervaci vstupenek se pak přihlásíte do systému přes sekci Přihlášení vyplněním e-mailu a hesla.
  • Úpravy Vaší registrace provedete po přihlášení na portál kliknutím na odkaz „Úprava osobních údajů“.

 

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ:

Pro přihlášení na rezervační portál musíte zadávat email a heslo ve stejném formátu, jak bylo zadáno při registraci. Systém rozlišuje velká a malá písmena, ale i diakritiku.

 

 

ZAPOMENUTÉ HESLO

V případě, že zapomenete heslo pro přihlášení na rezervační portál, můžete využít možnosti zaslání hesla na emailovou adresu, která byla zadána při registraci. Zapomenuté heslo si vyžádáte přes ikonu MŮJ ÚČET viz ZASLAT ZAPOMENUTÉ HESLO.



POSTUP PŘI VÝBĚRU VSTUPENEK

vložení vstupenek do virtuálního košíku

Jakmile v nabídce zveřejněných akcí naleznete akci, o kterou máte zájem, kliknutím na její datum konání se dostanete do sálu této akce.



1. KROK – VÝBĚR MÍST

Kliknutím na Vámi vybrané volné místo ho vložíte do virtuálního košíku. Po vstupu do sálu naleznete pod názvem a termínem představení informace o cenových kategoriích a popis volných a obsazených míst.

Kliknutím na tlačítko vložíte Vámi vybrané vstupenky do košíku, který se Vám ihned zobrazí. V kolonce Způsob platby a doručení vstupenek prosím vyberte ze zobrazeného seznamu způsob úhrady a doručení vstupenek. V případě chybného výběru vstupenek je možné jednotlivé vstupenky z košíku odebrat tlačítkem nebo odebrat celé představení tlačítkem .

V případě, že jste s výběrem vstupenek již spokojeni, můžete v rezervaci/ objednávce pokračovat kliknutím na tlačítko.



2. KROK – KONTROLNÍ ÚDAJE

V tomto kroku budete vyzváni k zadání Vašich kontaktních údajů a to dvěma způsoby v závislosti na vybraném způsobu rezervace/ objednávky. V případě, že jste při výběru vstupenek v sále zvolili typ rezervace Pokladna předprodeje – osobní vyzvednutí vstupenek, budete systémem vyzváni k zadání jména, příjmení, adresy, telefonu a emailu. Při zvolení ostatních typů rezervací a objednávek budete v tomto kroku vyzváni k přihlášení do systému. Pokud jste se do systému přihlásili před výběrem vstupenek, budou Vaše kontaktní údaje v tomto kroku automaticky dostupné a systém ás přesměruje ihned do dalšího kroku.



3. KROK – REZERVACE/ ÚHRADA VSTUPENEK

V tomto kroku dochází k dokončení rezervace, kdy Vám systém vygeneruje číslo rezervace, které je důležité pro další manipulaci s rezervovanými vstupenkami. Získáte zde přesný popis, jak s rezervovanými vstupenkami dále nakládat, platnost rezervace, vyzvednutí, případně informace k úhradě vstupenek při zvolení typu rezervace Platba bankovním převodem.

Jestliže jste zvolili typ rezervace/ objednávky Platba bankovní kartou on-line budete v tomto kroku přes tlačítko přesměrováni na platební bránu systému Pay MUZO, kde budete vyzváni k zadání údajů k Vaší platební kartě.

 

Upozornění:

Pořadatel akce může mít nastaven individuálně limit počtu vstupenek, které je možné vložit v jedné transakci do virtuálního košíku.



„MŮJ ÚČET“

Registrovaný uživatel portálu Městského rezervačního systému „ eVstupenka“ má možnost přes ikonu MŮJ ÚČET zobrazit si seznam svých rezervací/ objednávek, které prostřednictvím tohoto portálu vytvořil nebo které prostřednictvím tohoto portálu zakoupil platební kartou on-line.

Po přihlášení do seznamu MŮJ ÚČET se zobrazí přehled všech Vašich rezervací/ objednávek. Kliknutím na ikonu „i“ získáte detail o vybraných vstupenkách. Kliknutím na ikonu "i" získáte detail o vybraných vstupenkách.

Pokud jste při výběru vstupenek zadali způsob doručení eVstupenka, vytisknete si tuto vstupenku právě v tomto seznamu.



VYTIŠTĚNÍ EVSTUPENKY

Po přihlášení do seznamu MŮJ ÚČET se u objednávky, která má uvedený způsob doručení eVstupenka, zobrazí tlačítko pro tisk eVstupenky. Kliknutím na tlačítko se zobrazí v závislosti na Vašem prohlížeči buď náhled eVstupenky nebo výzva k jejímu uložení.

K vytištění eVstupenky je nutný program umožňující tisk dokumentu ve formátu PDF (např. Adobe Acrobat Reader).

UPOZORNĚNÍ: Pořadatel ani prodejce neodpovídá za žádné obtíže způsobené neoprávněným použitím či zkopírováním eVstupenky.

eVstupenku je nutné uchovávat proti zneužití na bezpečném místě. Vstup na akci bude umožněn pouze na základě té eVstupenky, která projde kontrolním zařízením jako první.

Při opětovném předložení eVstupenky nebo předložení její kopie nebude vstup na akci umožněn bez ohledu na to, kdo eVstupenku předloží.



OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Kliknutím na tlačítko "Registrovat" dáváte souhlas k evidování Vašich osobních údajů společnosti ELSET, s.r.o.

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

„Souhlasím, aby mnou poskytnuté osobní údaje obsažené v této registraci, byly společnosti ELSET, s.r.o. zpracovávány ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., a to pro účely provozování Městského rezervačního systému "eVstupenka", který je nedílnou součástí projektu eVstupenka (detailní popis Projektu je uveden na internetových stránkách www.evstupenka.cz nebo v informačních materiálech), a to po celou dobu fungování tohoto systému v rámci Projektu.

Souhlasím, aby osobní údaje obsažené v této registraci, které jsem poskytl společnosti ELSET, s.r.o.. jako správci ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, byly užívány jak tímto správcem, tak i ostatními smluvními partnery, kteří při své činnosti nabízejí využití služeb v Městského rezervačního systému "eVstupenka" (např. Divadlo F. X. Šaldy Liberec, příspěvková organizace / ZOO - Lidové Sady, příspěvková organizace / Brána trojzemí, o.p.s. / Městské informační centrum Liberec – MIC / Centrální rezervační kancelář / Dům kultury Liberec / KC Vratislavice 101010 atd.), a to po celou dobu fungování tohoto systému v rámci Projektu.

Aktuální seznam smluvních partnerů, kteří nabízejí své služby v Městském rezervačním systému "eVstupenka", bude vždy zveřejňován na internetových stránkách  www.evstupenka.cz.



OBCHODNÍ PODMÍNKY - REKLAMAČNÍ ŘÁD

Zaplacené vstupné se nevrací, vstupenka se nevyměňuje.

Za ztracené vstupenky není poskytována náhrada.

Vstupenky je nutné uchovávat na bezpečném místě proti jejich zneužití.

Padělání vstupenky je trestné, dodatečnými úpravami se vstupenka stává neplatnou.

Držitelé vstupenek jsou povinni řídit se pravidly stanovenými pořadatelem akce.

Změny v programu a účinkujících jsou vyhrazeny.

Reklamaci je nutné vždy podat u prodejce, u kterého byly vstupenky zakoupeny.

V případě zrušení akce je třeba uplatnit nárok na vrácení vstupného na jakémkoliv prodejním místě eVstupenky (seznam naleznete v sekci Prodejní místa). V případě zakoupení vstupenek prostřednictvím portálu www.evstupenka.cz (kartou online, převodem) bude zákazníkovi vstupné vráceno na základě předchozí písemné žádosti doručené na adresu společnosti ELSET, s.r.o. (e-mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. či poštou na adresu společnosti ELSET, s.r.o.). Vstupné bude poté vráceno stejnou metodou jakou bylo zaplaceno a to ve lhůtě 30 dnů ode dne doručení písemné žádosti. V případě rušení více představení a většího množství vratek si vyhrazujeme právo lhůtu prodloužit na 60 dnů.

Manipulační poplatky jsou nevratné.

V případě zrušení akce či jejímu nekonání, kdy již byly finanční prostředky za prodeje vstupenek převedeny pořadateli akce, je nutné uplatit nárok na vrácení vstupného u Pořadatele dané akce! 

 

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ K REZERVACÍM VSTUPENEK

V případě opakovaných nevyzvednutých či zákazníkem stornovaných rezervací na jedno a totéž představení (více než 3), nebude již 4 rezervace umožněna! 

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY DFXŠ PŘEDPLATNÉ 2021

  • Tyto podmínky platí jen na prodej celosezonního předplatného.
  • Při nákupu celosezonního předplatného lze zakoupit pouze celou skupinu, nikoliv jednotlivá představení.
  • Abonentní permanentku lze následně použít pouze pro představení, která jsou u zakoupené skupiny uvedena.
  • Abonentní permanentka je přenosná, lze ji půjčit nebo darovat.
  • U dětských, studentských a seniorských předplatitelských karet může být požadován doklad potvrzující oprávněnost užívání zlevněné permanentky a při nesrovnalosti může být požadován doplatek do výše ceny předplatného pro diváka bez nároku na slevu.
  • Sleva 10% při koupi dvou a více druhů abonmá při nákupu nad 1500 Kč a sleva u vybraných rodinných skupin k dospělé abonentce DÍTĚ do 15 let ZDARMA , nelze zakoupit ONLINE. Tyto slevy budou poskytnuty pouze v oddělení předplatného.
  • Po uhrazení nelze předplatné vrátit ani vyměnit. Podle § 1837 písmene j) občanského zákoníku nelze od nákupu odstoupit, a to ani při online nákupu, neboť se jedná o smlouvu o využití volného času.
  • Při doručení abonentní permanentky poštou po ČR nebo zaslání faktury poštou po ČR účtuje Divadlo F. X. Šaldy poplatek ve výši 79 Kč.
  • Divák je povinen se řídit pokyny uvedenými na abonentních permanentkách. Jakýkoliv zásah na abonentní permanentce činí permanentku neplatnou.
  • Prosíme, přijďte včas. Pozdě příchozím bude povolen vstup pouze na 3. balkon.
  • Změna programu vyhrazena. O změně programu budou abonenti informováni e-mailem a SMS zprávou. Informace o změnách programu předplatného jsou uveřejňovány také na webových stránkách DFXŠ, Facebookovém profilu DFXŠ a v divadelních novinách Xaver.
  • Abonentní skupina nebude otevřena, jestliže nedosáhne dostatečného počtu zájemců, v tomto případě vám nabídneme skupinu náhradní.
  • Pokud nebudete moci z vážných důvodů navštívit představení vyhrazené pro vaši skupinu, sjednejte si nejpozději tři dny před termínem, náhradní termín ke zhlédnutí daného představení za poplatek 50,- Kč.
  • Je-li náhradní představení plánováno na jiný den než původní termín představení a nový navržený termín abonentovi nevyhovuje, manipulační poplatek 50 Kč za změnu termínu dle vlastní potřeby nebude abonentovi účtován.
  • V případě změny představení může abonent požádat o výměnu náhradního představení pouze z repertoáru DFXŠ ve stejné divadelní sezóně avšak bez nároku na abonentní místo v sále.
  • Divadlo F. X. Šaldy v souladu se zákonnými ustanoveními a s obchodními podmínkami akceptovanými předplatitelem při nákupu abonentních vstupenek zpracovává tyto osobní údaje předplatitele: jméno a příjmení, adresa bydliště, číslo bankovního účtu, v případě slevy údaje pro poskytnutí slevy, jméno firmy, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a dodací adresa, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro vedení uživatelského účtu a pro zasílání    nezbytných informací.
  • Změnu kontaktních údajů je nutno neprodleně oznámit oddělení předplatného. Pokud tak abonent neučiní, není možné garantovat doručení oznámení o změně programu, o výhodách a akčních slevách pro předplatitele, doručení    pozvánek na akce a jiných důležitých informací.
  • Dress code bývá předepsán jen pro mimořádné události. Svým zevnějškem dává divák najevo, že si je vědom slavnostního okamžiku, který v divadle prožívá. Prosíme diváky, aby si uložili svá zavazadla a svrchní oděv do šaten.
  • Divadlo je kulturní instituce. Prosíme diváky, aby dodržovali obecná pravidla slušného chování. Všichni přítomní se podílejí na společném zážitku.
  • Fotografování a pořizování audio či video záznamů zasahuje do autorských práv, a je proto zakázáno.
  • Při vstupu do hlediště vypněte svůj mobilní telefon.

 

 

Veškeré dotazy a případné reklamace je třeba doručit bez zbytečného odkladu na adresu uvedenou v sekci Kontakty.